سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه تنها با افراد بی عیب برادری کند، دوستانش اندک شوند . [امام صادق علیه السلام]

سایت های خوب دفاع مقدس

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/8/10 8:6 عصر

به نام خدا 

سلام. یکی از دوستان درخواست کرده بودند چندتا سایت دفاع مقدس رو معرفی کنیم. سایت ها و وبلاگ ها زیاد هستند، ولی چندتا سایت رو به ترتیبی که ازشون خوشم می یاد! معرفی می کنم:

1. سایت تخصصی دفاع مقدس که انصافا سایت کاملی است از شعر و عکس و داستانک هر آن چه که بخواهید.

2. سرداران دفاع مقدس، شامل زندگی نامه، داستان و عکس از سرداران دفاع مقدس است.البته نمی توان توقع داشت تمامی سرداران معرفی شده باشند، ولی سایت خوبیه!

3. سایت جامع دفاع مقدس، سایت خوبی است.

4. وبلاگ جنگ تحمیلی .کاری است از دانشجویان سوم خردادی که واقعا کار قابل تحسینی است. این وبلاگ به بررسی لایه های پنهان جنگ تحمیلی پرداخته است و حسابی از خجالت فرانسه در آمده است!

5. لیست کالاهای اسرائیلی ، این وبلاگ، کالاهای اسرائیلی را لیست کرده است و دیگه خودتون می دونید ... شما و غیرت مسلمانیتان که با تحریم این کالاها غیر مستقیم به برادران فلسطینی کمک کنید.

می دونید چه طور این شرکت ها به اسرائیل کمک می کنند. این یک نمونه:در تبلیغات تلویزیونی شرکت کوکاکولا به بیننده تذکر داده می شود که با خرید هر کوکا، یک سنت به اسرائیل کمک می کنید(این ها چقدر پررو هستن، واسه آدم کشتن پول جمع می کنن!) راستی این رو هم بدونید که تیم فوتبال آرسنال در فهرست منفعت دهندگان به اسرائیل به ثبت رسیده است.

6. نمازخانه بوستان بهاره که واقعا وبلاگ خوبی است و هیچ ربطی به دفاع مقدس نداره!!!

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :