سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چه نیکوست فروتنى توانگران برابر مستمندان براى به دست آوردن آنچه نزد خداست ، و نیکوتر از آن بزرگمنشى مستمندان به اعتماد بر خدا برابر اغنیاست . [نهج البلاغه]

چهارشنبه سوری در رادیو...

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 88/12/23 9:33 عصر

داشتم رادیو گوش می دادم. با یک دکتر زبان و ادبیات فارسی در آمریکا مصاحبه می کردند که درباره چهارشنبه سوری و قدمتش هر چی می دونی بگو.
آقای دکتر گفت: این روز، سابقه تاریخی نداره و در متون تاریخی ما هیچ اشاره ای به این جشن یا جشنی شبیه به آن نشده است. این جشن قدمتی نزدیک به صد تا دویست سال داره که از دوره قاجار درست شده. مجری پرسید که این جشن و پریدن از روی آتش توهین به آتش به عنوان یکی از مقدسات زرتشت ها محسوب نمی شه؟ دکتر جواب منفی داد ولی مجری قانع نشد. با یک موبد زرتشتی در تهران تماس گرفتند و همین سوال ها را ازش پرسیدند. موبد می گفت:
این جشن به هیچ وجه در آیین زرتشت جایگاه و سابقه ای نداره. اگر هم در زمان های دیگر کنار آتش جشن می گرفتند به هیچ وجه از آن نمی پریدند و آن را توهین به آتش می دانستند. در ضمن، شادی کنار  آتش اصلا چیزی نیست که در ذهن ماست بلکه شادی را شاد کردن دیگران و کمک به رفع مشکلات هم می دانستند که در کنار آتش به آن می پرداختند.

به نظر شما این مکالمه رو از کدوم شبکه رادیویی شنیدم؟!
شب چهارشنبه سوری جوابش رو همین جا براتون می ذارم. توضیحات جالبی درباره این مصاحبه باید بدونید!




کلمات کلیدی : چهارشنبه سوری، موبد، زرتشت، رادیو

جداسازی دختران و پسران در مدارس انگلیس

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 88/9/18 2:21 عصر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس به نقل از شبکه "اسکای نیوز" حاکی است،در حالی که اکثر مدارس ترجیح می دهند اموزش دختران و پسران از هم جدا باشد اما منتقدان معتقدند چنین اقدامی روند رشد اجتماعی کودکان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
در مدرسه ای بنام "موولشم" در منطقه "اسکس" انگلیس اموزش دختران و پسران تا سن 14سالگی جدا از هم است.
اکنون برخی دانشگاهیان معتبر در انگلیس می گویند: روز به روز بر شمار مدارسی که به چنین شیوه ای از اموزش تمایل پیدا می کنند افزوده می شود.
دکتر کریس نیکلاس رئیس مدرسه مولشم که در آن آموزش دختران و پسران از هم جدا است در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: "این شیوه آموزش کودکان برای آنها مفید است و این شیوه کارایی دانش اموزان را افزایش می دهد".
او گفت: "این شیوه تاثیری بر روند اجتماعی شدن کودکان ندارد و باعث نمی شود که آنها به انسان های متفاوت تبدیل شوند".
مدارک جمع آوری شده در مدرسه موولشم نشان می دهد: "دختران و پسران که بطور جدا از هم تحصیل می کنند در رشته هایی مانند ریاضی، علوم و زبان انگلیسی کارکرد بهتری پیدا می کنند".




کلمات کلیدی : آموزش، تفکیک، دختر، پسر

بمب های غیراخلاقی

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 87/5/20 4:28 عصر

تصمیم به بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی یکی از مسائل جنجال برانگیز قرن بیستم بوده است. بسیاری از مردم معتقد بودند که این بمباران، جنگ را کوتاه کرده، جان امریکایی های بسیاری را نجات داده و سهم شوروی سابق در اداره ژاپن در زمان پس از جنگ را کاهش داده است. اما اغلب صاحبنظران این عقیده را رد می کنند.

تصمیم هانری ترومن در به کار بردن بمب اتمی علیه ژاپن مورد تأیید همه نبود. بسیاری از دانشمندان و نظامیان از جمله دریاسالار لیهی (Leahy) فرمانده ستاد نیروی دریایی مخالف آن بودند. آنها معتقد بودند به کاربردن بمب اتمی از نظر اخلاقی محکوم و از نظر نظامی بیهوده است، مخالفان اعتقاد داشتند ژاپن به علت نداشتن سوخت در آستانه تسلیم شدن بود. ژاپن از مدتی قبل به شدت با کمبود مواد غذایی و سوخت روبرو شده بود ولی قدرت نظامی خود را همچنان حفظ کرده بود. ژاپن ناوگان دریایی اش به کلی از بین رفته بود و سواحلش در محاصره ارتش متفقین قرار گرفته بود.

از سوی دیگر جنگ در اروپا پس از خودکشی آدولف هیتلر و تسلیم آلمان نازی پایان یافته بود و جبهه متحدین فروپاشیده بود و نیازی به استفاده از چنین ابزاری نبود؛ آن چنان که هیروهیتو امپراتور ژاپن پیشنهاد مذاکره به متفقین را داد که با استقبال مثبتی از سوی آنها روبرو نشد.

 دانشمندان مستقر در امریکا چنین وانمود می کنند که بیشتر از ترس دستیابی آلمانها به بمب اتمی و استفاده آنها از این نوع بمب، برای دست یافتن به آن به ارتش کمک می‌کردند، اما آلمانها تا پایان جنگ نتوانستند به بمب اتمی دست یابند و تلاش هایشان ناکام ماند. نخستین بمبهای امریکا برای انفجار در اروپا نیز بعد از پایان جنگ در جبهه اروپا آماده شدند، زیرا جنگ هشتم مه 1945 میلادی یعنی حدود دو ماه پیش از نخستین آزمایش انفجار اتمی (در آلاموگوردو) پایان یافته بود. ژاپنی‌ها اگرچه از سپتامبر 1940 میلادی در پی ساختن بمب اتمی بودند، اما صنعت ژاپن در شرایطی نبود که بتواند کمک چندانی به آنها کند، همچنین برخی تأسیسات مهم آنها در بمباران هوایی سال 1945 میلادی ویران شده بود.

از این رو، برخی دانشمندان با توجه به اینکه ژاپنی‌ها تا دستیابی به بمب اتمی راه درازی داشتند، استفاده از چنین بمبی را علیه آنها غیر اخلاقی می‌دانستند اما ارتش امریکا اصرار به استفاده از آن داشت و برای ایجاد بیشترین آسیب های روانی به منظور وادار کردن ژاپن به تسلیم، سعی داشتند این بمبها بدون اخطار قبلی و بدون اعلام ماهیت آنها به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کند؛ بیشترین تأکید در این میان بر نقش روانی انفجار این بمب ها بود.

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :

آخرین اخبار ویژه و خواندنی جهان

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 87/5/4 10:14 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام! خبرهای رسیده از "مرکز منظقه ای قلب انسان" حاکی است وضع دل در درون به هم ریخته است. صدها کشتی بزرگ با محموله های هوی و هوس، در اسکله دل ها، پهلو گرفته اند تا بار خود (گناه) را تخلیه نمایند. به گفته شاهدان عینی،‏ خبری از بازرسان و ناظران "سازمان تفکرات اسلامی" و "تعزیرات مشاوره ای" نیست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما  به نقل از "دلسوزان"، ‏گمرک اندیشه ها پر از شبهه است و مرزهای اخلاقی باز است. هیچ پاسگاه یا مرزبانی از ورود فرهنگ بیگانه جلوگیری نمی کند و محموله ها، بدون بازرسی از مرز عبور می کنند. به دلیل همین گمرک های بی قیدوبند،‏ بازار امر به معروف و نهی از منکر به کلّی تعطیل است و مردم در خیابان ها و پیاده روها،‏ارز (دین) می فروشند و آرزو می خرند.

بر اساس این گزارش، به علت کمکاری نهادهای مسئول در جمع آوری گردوغبارهای "تهاجم فرهنگی" و حملات شبانه روزی دشمن،‏ مردم نیز به بوی متعفّن معصیت عادت کرده اند!

"خبرنگار اعزامی - مرکز منطقه ای قلب انسان"

انتهای پیام./  

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :

ساعت پارسی بلاگ قدیمه!

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 87/1/8 11:48 عصر

به نام تنظیم کننده امور دنیا، خالق بی همتا

..:: این یک روزنوشت است ::..

سلام! پس از دو سال که دولت در برابر تغییر ساعت ها در اول فروردین ماه مقاومت کرد، بالاخره مجلس توانست نظر خود مبنی بر تغییر ساعت ها را به کرسی بشونه ؛ ولی انگار پارسی بلاگ طرفدار نظر دولته و همچنان مقاومت می کنه!

منظورم اینه که پارسی بلاگ هنوز ساعتش رو جلو نکشیده. از کجا می شه متوجه شد؟ خب معلومه! از اون جا می شه متوجه شد که شمارنده پارسی بلاگ، تا ساعت 1 بامداد ( ساعت 12 قدیم، 1 جدید!) بازدیدکنندگان رو به حساب تعداد "بازدید امروز" می ذاره و از یک بامداد به بعد ( ساعت 12 قدیم، 1 جدید!)‏ بازدید کنندگان رو، به حساب بازدید روز بعد می ذاره! در صورتی که باید ساعت 12 رسمی مبدأ تغییر روز ها باشه.

قصد به روز کردن نداشتم ولی گفتم شاید تا پست بعدی این سوژه به این خوبی از دستم بره! ( مطلب اصلی رو اینجا بخونید)

خلاصه! از مدیر پارسی بلاگ ، جناب آقای فخری، دعوت می کنیم که نظر مجلس در مورد تغییر ساعت ها را اعمال کنند. ( هر چند با این تغییر ساعت ها مخالفیم ).

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :

بلوتوث های پلاکی

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 87/1/4 8:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام! ابتدای اردوی بلاگ تا پلاک 2 قصد داشتم اتفاقات و خاطراتم رو بنویسم ولی فقط تا بعدازظهر روز دوم این کار دوام آورد!  فعلاً همین چند خط رو بخونید تا ببینیم بعداً خدا چی می خواد:

از قطار پیاده می شیم، ‏ایستگاه اندیمشک، همین جوری الکی الکی گریه ام می یاد! نمی دونم چرا ،‏شاید فکر می کنم تو راه آهن اندیمشک پیاده شدم پس رزمنده ام!!! یا شاید دوکوهه این حس رو بهم می ده، شاید چفیه، شاید این همه جوونِ پایه دور و برم، ‏شاید بلوتوث های پلاکی(1) ، ‏شاید نخل های اندیمشک یا شاید ... مثل این که فهمیدم ... راه آهن اندیمشک، ‏دوکوهه،‏ چفیه، جوون های دور و برم، بلوتوث های پلاکی،‏ نخل های اندیمشک باعث شدن تا باورم بشه به جای مقدسی اومدم و در جای مقدس چی بهتر از گریه!!!

چه جالب ... هر شهری به چیزی می بالد... یه شهر افتخارش داشتن بلندترین برج دنیاست ... یه شهر شهرتش به دلیل قدیمی ترین آثار باستانی اش است... یه شهر هم به ساحل زیبا و جنگل های انبوهش می بالد... اما اندیمشک به هزار شهیدش می بالد، این را از تابلوی ورودی شهر به خوبی می توانی بفهمی ... راستی ما به چه می بالیم؟!

دوکوهه با چمن ها و درخت هایش،‏ با تانک هایش، با ساختمان های خرابه اش، حتی با حسینیه (تخریبش) دلم را نبرد؛ دلم پیش حاج احمد متوسلیان جا ماند؛ حاجی خودت نگهدار دلم باش!!!

پا نوشت:
1) بلوتوث های پلاکی شامل بلوتوث هایی بود که بر و بچه های زحمت کش اردو تهیه کرده بودن و انصافاً کار جدید،‏ جذاب و بسیار زیبایی بود.
این بلوتوث ها به صورت روزانه بین  وبلاگ نویسانی که از نعمت بلوتوث بهره مند بودند(!)، ‏رد و بدل می شد که شامل اطلاعاتی کامل و جامع و مختصر از مناطق جنوب بود که به دلیل جدید بودن روش ،‏ مورد توجه خاص وبلاگ نویسان قرار گرفته بود.
اون قدر مطالب این بلوتوث ها جامع و کامل بود که اکثر صحبت های راویان ارتش، برامون پس از خواندن این بلوتوث ها تکراری می شد. (خدا خیرشون بده، ایشالله از بلوتوث های بهشتی قسمتشون بشه!!!) برای قدردانی خیلی کوچیک از این عزیزان ،‏با اجازه شون اسم این مطلب رو بلوتوث های پلاکی گذاشتم.

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :

اگر قسمتت شد و ...

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 87/1/1 5:0 عصر

                                              بسم الله الرحمن الرحیم

شرهانی شرهانی شرهانی، فکّه فکّه فکّه ، طلائیه طلائیه طلائیه ، شلمچه شلمچه شلمچه ... تلاش نکن فایده نداره اگر هزار بار دیگر هم این کلمات را تکرار کنی مفهومشان را متوجه نمی شوی.  بهت برنخوره ولی تا وقتی روی صندلی پشت کامپیوتر نشسته ای و ماوس زیر دستت است، نمی فهمی که پوست و گوشت و خون معلق در هوا یعنی چه. بله معلق در هوا!

اگر قسمتت شد شرهانی رفتی و باز هم قسمتت شد در شرهانی باد و غبار به راه بود، می فهمی که پوست و گوشت و استخوان رزمندگان معلق در هوا،  که بیست سال پیش در این خاک به زمین افتاده اند، یعنی چه!!!

اگر قسمتت شد و شلمچه رفتی و باز هم قسمتت شد غروب شلمچه را دیدی و باز هم قسمتت شد غروب جمعه در شلمچه بودی، می فهمی وقتی می گویم شلمچه بوی قدمهای امام زمان(عج) می دهد یعنی چه!

اگر قسمتت شد و طلائیه رفتی و باز هم قسمتت شد  پابرهنه روی آن خاک پاک قدم گذاردی، می فهمی که جایی که حضرت عباس(ع) به آن جا قدم می گذارد، یعنی چه.

پس خیلی باید ببخشی! تو که الآن چیزی از آن جا نمی فهمی من چه بگویم!!!

ان شاالله در پست بعدی بیشتر سعی می کنم حال و هوای جنوب رو برات مجسّم کنم. التبه از زاویه ای بهتر!

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :

خیانت یا جهالت؟!!!

ارسال‌کننده : موذّن در : 86/10/10 1:27 عصر

بسم رب‍ّ المظلوم

سلام ، نمیدونم شما تا حالا به این مطلبی که می خواهم اشاره کنم توجه کردید یا نه؟

اگر از اول دوران انتخابات ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به برنامه های صدا و سیما در مورد بازتاب برنامه های ایشان و پخش دیدارها و سخنانشان توجه کرده باشید، حتما دیده اید که در این مورد کوتاهی هایی شده است که حال نمی دانم از روی عمد بوده و یا از روی جهل، ولی قرائن چند ساله نشان می دهد که از این کار بوی عمد می آید.

من این سؤال را از مسئولان صدا و سیما دارم که آیا درست است اگر در روزی رئیس جمهور کشورمان که بالاترین مقام اجرایی کشور است، دیداری داشته باشد، آن دیدار باید در خبرهای سراسری بعد از خبر انتخابات کشورهای دیگر و خبرهای فرعی دیگر از جمله کوچ پرندگان و .... پخش شود و مشروح این دیدارها باید بعد از دو هفته و با تماس پیگیر مردم از سیما پخش شود؟؟؟ یا این که اخبار شبانگاهی خبرهایش را این طور فهرست کرد: امشب خبرهای مختلفی داریم، از سفر احمدی نژاد گرفته تا زندگی بزهای کوهی غرب کشور( در آن لحظه تمامی اطرافیانم زدند زیر خنده!)

باز هم می خواهم بپرسم که آیا در دوره های قبل نیز همینطور بود؟؟؟ یا همیشه اینطور خبرها در تیتر اخبار قرار داشت؟؟؟

چرا باید اینطور باشد؟ برفرض که مسئولین صدا و سیما از جهت فکری با رئیس جمهور همسو نباشند ولی آیا درست است که اینطور عمل کنند و سیما را که باید محل بازتاب خبرهای کشور و آگاه کردن مردم از رویدادهای روز است دستخوش عقائد و سیاست بازیهای خود قرار دهند؟

من در پایان می گویم، این مساله یک مساله سیاسی نیست بلکه فقط تقاضای یک ایرانی برای برقراری عدالت و روشن سازی حقائق می باشد.

به امید روزی که منجی عدالت ظهور کند و دنیا را پر از عدل نماید.

به امید آن روزکه انتظارش شیرین است...




کلمات کلیدی :

ابومسلم خوبه یا ید؟!!!

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/10/3 1:54 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

تیم ابومسلم، آیا ابومسلم را می شناسیم؟!!! او آدم خوبی بود؟ نظر امام صادق (علیه السلام) چه بود؟!

سلام!  اشتباه نیامده اید! به یک وبلاگ فوتبالی سر نزده اید، اینجا وبلاگ بوستان نماز است ! بعد از این که در مورد پیراهن تیم استقلال اظهار نظر کردم و مورد استقبال غیر منتظره شما قرار گرفت( از تعداد نظراتتون پیداس!!!) می خوام در مورد یکی دیگر از تیم های لیگ برتری صحبت کنم. این بار هم محوریت صحبتمان یک تیم فوتبال است ولی بحث اصلا فوتبالی نیست. مطلب از الآن شروع می شه. یک ... دو .... سه ... اکشن

وقتی بنی امیه در امور کشورداری متزلزل شدند و به ایرانیان نیز ظلم بسیاری روا می داشتند، ابومسلم خراسانی به همراه چند سردار ایرانی دیگر، دست به قیام زدند. ایشان ظلم بنی امیه را دلیل کار خود اعلام کردند، حمایت از اهل بیت السلام (علیهم السلام) را هدف خود اعلان می داشتند و از احساسات وطن پرستانه ایرانیان نیز استفاده می بردند.

ابومسلم پس از پیروزی هایی که به دست آورد و سپاهیان زیادی را شکست داد، نامه ای خدمت امام صادق(علیه السلام) فرستاد و از ایشان دعوت کرد تا به رهبری این قیام در آید و ابومسلم و یارانش را تائید کند. امام (علیه السلام) جوابی با این مضمون نوشتند: "ابومسلم شیعه ما نیست، او شیعه شخص دیگری است." برخی شیعیان ظاهر بین از این کار امام(علیه السلام) متعجب و ناخرسند شدند و این حرکت امام(علیه السلام) را از دست دادن فرصت می دانستند( استغفرالله) . اما گذشت تاریخ همه چیز را ثابت کرد.

وقتی با کوشش های ابومسلم، عباسی ها به حکومت رسیدند و پایه های حکومتشان مستحکم شد، خلیفه عباسی هدایای بسیاری برای ابومسلم فرستاد و او را به کاخش دعوت کرد. قصد درونی خلیفه از این دعوت، کشتن ابومسلم بود و به همین دلیل تعدادی شمشیرزن را در کاخش مخفی کرد تا با دستور او، به ابومسلم حمله کنند و او را بکشند.

وقتی ابومسلم وارد کاخ شد و از قصد منصور(خلیفه عباسی) مطلع شد، به او گقت: مرا نکش! من بهترین حامی تو در برابر دشمنانت هستم. منصور به او جواب داد: تو بزرگترین دشمن هستی. تو افراد بی گناه بسیار و مردم فراوانی را تا به حال کشته ای. ابومسلم گفت: من این کشتارها را برای حکومت تو انجام داده ام. منصور نیز گفت: چه ضمانتی دارد مرا نیز برای حکومت خودت نکشی؟ و آنگاه دستور داد تا شمشیرزنان او را بکشند.

تیمی در لیگ برتر ما به اسم ابومسلم وجود دارد و امروزه به نوعی از اسم ابومسلم یاد می شود که گویا او قهرمان بوده است!!! در صورتی که او قاتلی ایرانی بوده است و ما نباید فقط به خاطر ایرانی بودنش از او حمایت کنیم. حمایت ما از او مثل این می ماند که مغول ها از جنایات چنگیز حمایت کنند یا آلمانی ها از شخصیت هیتلر به بزرگی یاد کنند! مثلا می گویند ابومسلم دستور داشته است در منطقه خراسان هیچ عرب زبانی را باقی نگذارد!!!( یعنی ما باید از این قاتل حمایت کنیم!) و به همین دلیل بود که امام صادق(علیه السلام) از او حمایت نکرد.
آیا شایسته است ما نام کسی را که امام ما او را طرد کرد، با افتخار ببریم؟!

 در پایان برای اطلاع بگویم که یکی از مهمترین اشکالات فعلی که غیر شیعیان عرب در برابر شیعیان ایرانی می گیرند همین ابومسلم است. آنان می گویند شما به اهل بیت( علیهم السلام ) اعتقادی ندارید بلکه برای این که در برابر اعراب حرفی برای گفتن داشته باشید، ایشان را بهانه قرار داده اید (در صورتی که این حقیقت ندارد ) و آنان ابومسلم را مثال می زنند که امام ما به صراحت او را رد کرد ولی ما از او به نیکی یاد می کنیم. دوستان! بیایید کمی دور از تعصب ، درست بیاندیشیم آن گاه متوجه می شویم که:

جنایات ابومسلم و احادیث امام صادق(علیه السلام) هیچ جایی برای دفاع از شخصیت ابومسلم باقی نمی گذارد.

یاعلیالتماسدعا

پاورقی:

ابومسلم اهل شهر فریدن اصفهان است البته برخی گفته اند او متولد فاتق اصفهان است ولی مهم اینه که او خراسانی نیست!




کلمات کلیدی :

بی ملیّتیِ استقلال تهران در سال اتّحاد ملّی!!!

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/9/25 1:19 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ! در این هفته از لیگ برتر فوتبال نوعی بداخلاقی بسیار زننده توأم با توهین به مردم فهیم ایران را در تیم استقلال تهران دیدیدم.

مدیرعامل این باشگاه بارها از این که حق چاپ پیراهن تیم ها، به مدیریت تیم ها نمی رسد شکایت کرده بود و مثال هایی از کشورهای آلمانی می آورد که مثلا فلان تیم چقدر از این راه درآمد دارد و چنین و چنان.

اما در هفته گذشته، این تیم با کپی برداری ناشیانه از پیراهن تیم ملی ایتالیا،  عزت نفس، فرهنگ اسلامی-ایرانی و غرورمان را زیر سوال برد و ثابت کرد به حرف هایش اعتقادی ندارد.

این لباس که از طرف شرکت پوما برای شرکت تیم ملی ایتالیا در جام جهانی قبلی طراحی شده بود، الآن به ارزش هر پیراهن حدود هشتاد دلار در اروپا به فروش می رسد.

پوشیدن لباس تیم ملی کشوری دیگر که نمادی از بی هویتی است، به هیچ وجه از طرف مردم فهیم ایران به دور از هرگونه طرفداری از تیم ها، قابل پذیرش نیست.

در پایان پیشنهاد می کنیم تا تیم استقلال تهران که با حمایت (اسپانسر) شهرداری تهران، اقدام به استفاده از این لباس کرده است، به تیم استقلال رُم یا استقلال مادرید یا هر جای دیگر که مسئولان تیم و اسپانسر تیم صلاح می دانند، تغییر نام دهد تا راحت اقدام به پوشیدن لباس تمامی تیم ملی های جهان بنماید!!!

پاورقی ( مهم تر از مطلب! ):
شاید فکر کنید این مطلب چه اهمیتی دارد ؟ و تازه اگه مهم هم باشه، به من که در بوستان نماز می نویسم اصلاً هیچ ربطی نداره؟!!! 
باید بگم که این کار بی احترامی به ملیت هفتاد میلیون ایرانی است آن هم در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی! . در زمانی که در نظام مصوبات زیاد و خوبی برای نهادینه شدن اتحاد ملی در کشور به تصویب می رسد. وظیفه ما هم وقتی که به ملیت ، فرهنگ و غیرت ملّی مون توهین میشه،‏حداقل اعلام کردن این نگرانی است.

یاعلیالتماسدعا

پیرلو در لباس تیم استقلال تهران!!!

آندری پیرلو در لباس استقلال تهران!!!

 

این پیرهنه استقلاله یا تیم ملی ایتالیا!!!




کلمات کلیدی :

   1   2   3      >