سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من پیشواى مؤمنانم و مال پیشواى تبهکاران [ و معنى آن این است که مؤمنان پیرو منند ، و تبهکاران پیرو مال چنانکه زنبوران عسل مهتر خود را به دنبال ] . [نهج البلاغه]

بی ملیّتیِ استقلال تهران در سال اتّحاد ملّی!!!

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/9/25 1:19 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ! در این هفته از لیگ برتر فوتبال نوعی بداخلاقی بسیار زننده توأم با توهین به مردم فهیم ایران را در تیم استقلال تهران دیدیدم.

مدیرعامل این باشگاه بارها از این که حق چاپ پیراهن تیم ها، به مدیریت تیم ها نمی رسد شکایت کرده بود و مثال هایی از کشورهای آلمانی می آورد که مثلا فلان تیم چقدر از این راه درآمد دارد و چنین و چنان.

اما در هفته گذشته، این تیم با کپی برداری ناشیانه از پیراهن تیم ملی ایتالیا،  عزت نفس، فرهنگ اسلامی-ایرانی و غرورمان را زیر سوال برد و ثابت کرد به حرف هایش اعتقادی ندارد.

این لباس که از طرف شرکت پوما برای شرکت تیم ملی ایتالیا در جام جهانی قبلی طراحی شده بود، الآن به ارزش هر پیراهن حدود هشتاد دلار در اروپا به فروش می رسد.

پوشیدن لباس تیم ملی کشوری دیگر که نمادی از بی هویتی است، به هیچ وجه از طرف مردم فهیم ایران به دور از هرگونه طرفداری از تیم ها، قابل پذیرش نیست.

در پایان پیشنهاد می کنیم تا تیم استقلال تهران که با حمایت (اسپانسر) شهرداری تهران، اقدام به استفاده از این لباس کرده است، به تیم استقلال رُم یا استقلال مادرید یا هر جای دیگر که مسئولان تیم و اسپانسر تیم صلاح می دانند، تغییر نام دهد تا راحت اقدام به پوشیدن لباس تمامی تیم ملی های جهان بنماید!!!

پاورقی ( مهم تر از مطلب! ):
شاید فکر کنید این مطلب چه اهمیتی دارد ؟ و تازه اگه مهم هم باشه، به من که در بوستان نماز می نویسم اصلاً هیچ ربطی نداره؟!!! 
باید بگم که این کار بی احترامی به ملیت هفتاد میلیون ایرانی است آن هم در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی! . در زمانی که در نظام مصوبات زیاد و خوبی برای نهادینه شدن اتحاد ملی در کشور به تصویب می رسد. وظیفه ما هم وقتی که به ملیت ، فرهنگ و غیرت ملّی مون توهین میشه،‏حداقل اعلام کردن این نگرانی است.

یاعلیالتماسدعا

پیرلو در لباس تیم استقلال تهران!!!

آندری پیرلو در لباس استقلال تهران!!!

 

این پیرهنه استقلاله یا تیم ملی ایتالیا!!!




کلمات کلیدی :