سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش میان نادانان، همچون زنده در میان مردگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

تخریب حرم رسول الله(صلی الله علیه و آْله و سلّم) توسط وهابی ها

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/8/22 7:49 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

  برای ورود به وبلاگ ستاد مردمی حمایت از تحریم کالاهای صهیونیستی اینجا را کلیک کنید

 السلام علیک یا رسول الله

سلام اگر می خواهید بدانید حکمت قرار دادن عکس گنبد حضرت رسول اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) در این مطلب چیست، این سه ماجرای کوتاه را بخوانید:

1. ابرهه به قصدتخریب خانه خدا سپاهی از فیل ترتیب می دهد. به عاقبت کار خود مطمئن است و هیچ مشکلی در اجرای هدف شوم خود نمی بیند. با تکبر تمام همراه با سپاهیان فراوان خود، وارد مسجد الحرام می شود و ناگهان... ناگهان پرندگانی از آسمان گل های خشک شده ای بر سر آنان می ریزند و تمام قدرت پوشالی شان را از بین می برند. آری ... خدا این گونه از حرمت حرم خویش دفاع کرد.

2. منصور دوانیقی در عیش شبانه خود به سر می برد. مست و خمار است. نعره ای می زند و به سربازان خود دستور می دهد: جعفر بن محمد را نزد من بیاورید، همین حالا. سربازانِ از خدا بی خبر، علت خلقت حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) را در حالی که مشغول خواندن نماز شب بودند، کشان کشان به قصر منصور می آورند. منصور امام را می بیند. به خیال خود، هیچ مانعی برای قتل امام وجود ندارد، شمشیر را بالا می برد تا کار جعفر بن محمد (ع) را یکسره کند و... و شمشیر را پایین می آورد. تا سه بار این کار را انجام می دهد ولی قادر به واردکردن جراحتی به امام صادق(علیه السلام) نمی شود. نهایتاً از این کار منصرف می شود و امام را به خانه اش باز می گردانند. منصور علت را چنین توضیح می دهد: هر بار که شمشیر را بالا می بردم، رسول خدا(ص) را دیدم که من را از انجام این کار منع می کرد. آری ... خدا این گونه از حرمت ولیّ خویش دفاع کرد.

3. وهابیان به هیچ مقبره ای در مکه و مدینه امان نمی دهند، از مقبره شهدای احد گرفته تا قبرستان بقیع. حکومت کاملا در اختیارشان است و مردم هم در برابر قدرت نظامی آن ها هیچ حرفی برای گفتن ندارند. پس رسیدن به اهدافشان برایشان حتمی است. پس از تخریب تمامی مقابر، نوبت به مقبره رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلّم) می رسد. یکی از افراد را برای جاسازی بمب روی گنبد پیامبر، به پشت بام مسجد النبی می فرستند. ولی ... ناگهان صاعقه ای می آید و آن فرد را می سوزاند در حالی که در روی گنبد مشغول جاسازی بمب بود. هر چه تلاش می کنند نمی توانند جنازه آن فرد را از روی گنبد بلند کنند. برای مخفی ماندن این لکه ننگ، جنازه را این گونه مخفی می کنند. آری ... خداوند این گونه از حرمت رسول خویش دفاع کرد.

یاعلیالتماسدعا

سندی واضح برای صحت داستان بالا، اگر این جسد نیست، پس چیست؟!!!  

جسد وهابی روی گنبد رسول الله




کلمات کلیدی :