سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]

عجب رهبری داریم ها ...!

ارسال‌کننده : موذّن در : 86/8/19 11:57 عصر

به نام خدا

سلام از اینکه به جمع شما وبلاگی ها پیوستم خوشحالم ولی همین اول اینو بهتون مژده بدم که قرار نیست این حقیر زیاد مزاحمتون بشه.
حالا یه خبر داغ داغ براتون دارم ولی با خوندنش فکر نکنید من سیاسیم چون ربطی به سیاست نداره فقط باعث افتخار هممونه ... منتظرتون نمیذارم :

یادتونه چند روزه پیش آقای پوتین اومده بود ایران و در دیدار یه روزه اش با آقا هم ملاقات داشت چند تا از اطرافیانه آقای پوتین این روزا گفتند وقتی مسئولان تشریفات ریاست جمهوری روسیه درباره مقام رهبری و جایگاه ولایت فقیه به او توضیحاتی داده بودند وی در طول مسیر خود از روسیه تا ایران مدام از اطرافیان خود می پرسید که من چگونه باید رفتار کنم؟ وقت ملاقات من با ایشان در چه زمانی است و ایشان را چگونه خطاب کنم؟ حتی نقل کردند که او درخواست می کند که اگر در ملاقات با ایشان عرف بر این است که پابرهنه در دیدار حاضر شوند وی نیز اینگونه و پابرهنه باشد. 
پوتین پس از ملاقات با رهبری با اشاره به درایت و تیزبینی آیت الله خامنه ای(حفظه الله) می گوید: حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد. او حکیم است و با وجود درایت و هوش ایشان هیچ خطری ایران را تهدید نمی کند.
این حرفا از یه رئیس جمهور کشور ابرقدرتی مثل روسیه نشانه عظمت و الهی بودن رهبر عزیزمان است انشاءالله خدا تا ظهور منجی به ایشان طول عمر بدهد....




کلمات کلیدی :