• وبلاگ : .:: بوستان نماز ::.
  • يادداشت : خونه بي غيرت ها: چارخونه!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسين 

    يك فاجعه ديگر از رسانه ملي:

    در تاريخ 5/10/86 در برنمامه تلويزيوني مردم ايران سلام در حضور كارشناس مذهبي آن برنامه شهاب مرادي ميان برنامه اي راجع به ازدواج و خواستگاري از منظر خردسالان پخش شد. در اين ميان برنامه كه ظاهرا در سرويس يك مهد كودك ضبط شده بود از دختر كوچولو ها راجع به خواستگاري و ازدواج و مهريه مي پرسيدند! كوچولو ها هم با صراحت پاسخ مي دانند نمي توانم خشمي را كه از تماشاي اين برنامه پيدا كردم به شما منتقل كنم. در جلوي دوربين تلويزيون از يك دختر بچه حد اكثر 6 ساله بپرسند مهرت دوست داري چند سكه باشد؟ مي خواهي با كي عروسي كني؟ نظرت راجع به ازدواج چيست؟ و ... به كجا مي رويم؟

    در ضمن همين خانم پرستو در سريالي كه چند ماه پيش پخش شد با يكي در خيابان دوست شده بود و دوست پسر خود را مجبور كرد تا با هم بستني نخرند و در حاي كه در كوچه پس كوچه ها قدم مي زنند با هم بخورند!

    پاسخ

    سلام واقعاً اين کار چندش آور است يکي از آفت هاي موجود در جامعه غرب که روانشناسان مستقل آنان نيز هرازچندگاهي نسبت به آن اعلام نارضايتي و هشدار مي کنند، انحراف افکار نوجوانان و جوانان از مسائل اصلي زندگي( مثل پيشرفت، سازندگي کشور و ...) به مسائل جنسي انحرافي است و البته رسانه ملي با اين کار سعي کرده نشان دهد که در همه چيز قصد دارد از غرب جلو بزند حتي در ...اين پروژه با پخش سريال ساعت شني وارد مرحله جديدي شده است.ياعليالتماسدعا