سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندی که از دانشش استفاده می شود، از هزار عابد بهتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

اسرائیل؛استکبار جهانی . دانش آموزان

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/8/7 10:30 عصر

سلام در ایام شهادت محمد حسین فهمیده هستیم. از طرفی دیگر سیزدهم آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی هم هست. این روز بهانه خوبی است که به بررسی چگونگی فعالیت های استکباری در ایران بپردازیم.

ااستکبار پس از انقلاب دست از سر این مرز پرگهر برنداشت، به طوری که مخالفت های آشکار و پنهان او بر همگان واضح است. یکی از این فعالیت ها که با بی توجهی برخی مسئولان، سال ها در ایران جریان داشته است و ظاهرا هنوز هم جریان دارد، فعالیت شرکت هایی در ایران است که مستقیم یا غیر مستقیم به رژیم منحوس صهیونیستی وابسته هستند. برای مبارزه با این آلودگیِ موجود در جامعه، دانش آموزان استان قم حرکت جالبی را در دست انجام دارند. این عزیزان در نظر دارند با امضا و تائید توماری، مخالفت خود را با این فعالیت ها که در حقیقت نفوذ دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در قلب جمهوری اسلامی است، اعلام کنند و صدای خود را به همگان و مخصوصاً رئیس جمهور عزیزمان برسانند. متن نامه که در سیزدهم آبان توسط دانش آموزان (ان شاالله) امضا خواهد شد ، به این قرار است البته منبع این نامه را از ما نخواهید و مطمئن باشید، منبع موثق و آگاه است !

باسمه تعالی

حضور محترم ریاست جمهوری انقلابی ایران جناب آقای دکتر احمدی نژاد( دامت توفیقاته)

در روز سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، ما دانش آموزان ایران اسلامی به هر شکل تقویت رژیم غاصب اسرائیل  که مولود نامشروع نظام سلطه است را نه تنها محکوم نموده، بلکه معتقدیم طبق آموزه های امام خمینی(قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامیحضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) این غدّه سرطانی،  باید از صفحه روزگار محو شود و جهت تحقق این اصل، خواهان اجرای تمامی مواد قانون حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین مخصوصاٌ ماده هشتم از این قانون ( مصوّب 19/2/1369) و بند ششم منشور کنفرانس کشورهای اسلامی مصوب سال 1972 مبنی بر شناسایی و قطع رابطه با شرکت های حامی اسرائیل می باشیم. حضور شرکت های حامی اسرائیل در ایران اسلامی نظیر کوکاکولا، پپسی کولا، نستله، بنتون و ... موجب نگرانی شدید نسل جدید انقلاب اسلامی است. ما ضمن حمایت از دولت مقتدر و محبوب اسلامی ، خواستار لغو تمام قراردادها با شرکت های مذکور می باشیم. در پایان از خداوند، تعجیل در فرج منجی عالم بشریت که از بین برنده نهایی ظلم وفساد است را خواستاریم.

یاعلیالتماسدعا( البته این جز تومار نیست!)




کلمات کلیدی :