سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت و تملّق روا نیست، جز در جستجوی دانش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

حضور قلب رهبری در نماز

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/6/14 3:17 صبح

                                                                            

سلام!
داستان زیر رو حاج آقای راشد یزدی تعریف کرده اند. واقعا جالبه! آقا چه جور نماز می خونه اون وقت ماچه نمازی می خونیم...! خدا توفیق بده ان شاالله که بتونیم شکر نعماتش رو به جا بیاریم. بخونید و به خاطر بسپارید!

موقعی که در ایرانشهر در محضر حضرت آیت الله خامنه ای بودم، روزی عدّه ای از علمای قم برای ملاقات ایشان آمده بودند؛ وقت نماز همه برای اقامه نماز جماعت به امامت معظّم له [حضرت آیت الله خامنه ای] آماده شدند. همین طور که نماز جماعت بر پا بود، ناگهان بزغاله ای وارد اتاق شد و شروع کرد به این طرف و آن طرف پریدن و در آخر سجّاده یکی از نمازگزاران را برداشت و با خود برد.
چند نفر از نمازگزاران به کلّی آرامش خود را از دست دادند و خندیدند که کی از آن ها من بودم و از خنده ما دیگران نیز به غیر از آقا خندیدند و آقا نمازشان را بدون هیچ گونه حرکت اضافی به پایان رساندند.

بعد از نماز از آقا پرسیدم که شما چطور توانستید نمازتان را ادامه دهید؟ آقا فرمودند: در مورد چی؟ عرض کردم به خاطر بزغاله ای که وارد اتاق شده بود ،‏ آقا فرمودند: ذرّه ای از این جریان متوجه نشدم.

 

پانوشت : آقا که این نوشته رو نمی خونن ولی امیدوارم ما رو هم از دعای خیرشون بعد از نمازشون فراموش نکنن انشااللهاللهم احفظ قائدنا خامنه ای

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :