سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کدورت، سرآغاز جدایی است . [امام علی علیه السلام]

خبرنگار نیویورک تایمز

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/6/8 3:58 عصر

سلام! چند روز پیش برگشتم ولی وقت نشد به روز کنم حرفی هم برای نوشتن نداشتم هنوز تو حال و هوای اونجا هستم به قول بعضی ها تو خلسه بودم!(حرف های بزرگتر از دهن می زنم!) این مطلب رو تو سایت اداره فرهنگ و ارشاد قم خوندم گفتم شما رو هم در جریان بذارم تا شما هم با ابعاد مختلف مهدویت مقداری آشنا بشید راستی نظر یادتون نره
یاعلی التماس دعا

خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز آمریکا: حقایق مهدویت در این نمایشگاه متجلی است

به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره فرهنگی و هنری طلیعه ظهور، مایکل اسلک من، خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در دیدار از نمایشگاه طلیعه ظهور به خبرنگار ما گفت: زیبایی آثار و خلاقیت ارائه شده هنری به قدری است که چهره حقیقی و واقعی منجی در این نمایشگاه جلوه نمایی می کند. 

وی در ادامه افزود: در بازدید از این نمایشگاه در خصوص ارزش ها و مقولات مهدوی چیزهای بسیاری آموختم به طوری که اطلاعات و گزارش کامل و مفیدی از آن برای کشور آمریکا ارسال خواهم کرد. 

مایکل اسلک من از همکاری دولت ایران با خبرنکاران خارجی ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به این که در ایران جو آرام و آزادی بیان حاکم است خبرنگاران خارجی به راحتی و بدون هیچ فشار و تهدیدی می توانند به این کشور سفر کنند.

خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز در ادامه خواستار ایجاد تبادل نظر و ارتباط بین کشور ایران و آمریکا شد و افزود: امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا خبرنگاران ایرانی و آمریکایی بتوانند تعامل و ارتباط دوستانه و دوطرفه ای با هم برقرار کنند.
وی در پایان با ابراز رضایت از سفر خود به ایران خاطر نشان کرد: در سفر به ایران از مکان های بسیاری بازدید نمودم و حقایق بسیاری برای من آشکار شد که پس از ورود به آمریکا با ارائه مقالاتی حقایق ایران را به تصویر خواهم کشید.

http://www.ershadqom.ir




کلمات کلیدی :