سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]

شیعیان!غیرتی شوید

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 86/5/1 12:30 عصر

این الطالب بدم المقتول بکربلا

صدور فتاوایی از سوی جمعی از مفتی‌های وهابی عربستان‌سعودی و کویت مبنی بر وجوب انهدام حرم امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و حضرت زینب(ع)، خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.

به نقل از گزارش خبرگزاری فارس، دانشجویان وهابی با تشکیل کمیته‌های داوطلبانه در حال راه‌اندازی پایگاه‌های اینترنتی، دوره‌های تابستانه و جذب نیرو از کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای عربی هستند تا بدین‌وسیله حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) را مانند حرم عسکریین(ع) به‌عنوان اهداف آینده "موحدان مجاهد" ویران کنند(نعوذ بالله.(

در طرفی دیگر، صدها تن از شیعیان عراقی مقیم لندن، دیروز در تجمعی در برابر سفارت عربستان سعودی در لندن، با سر دادن شعارهای "لا اله الا الله، وهابی عدوالله"، بن لادن و بن جبرین، قاتل با پوشش دین" و "اسلام از شما علمای کفیری و لشگریان شیطان رجیم بیزار است" خشم خود را از صدور فتاوای مفتی‌های وهابی علیه مراقد ائمه اطهار(ع) اعلام کردند.

این افراد تأکید کردند" شنبه هفته آینده، با حضور هزاران تن از مسلمانان، تظاهراتی عظیم‌تر و گسترده‌تر در مقابل سفارت عربستان سعودی در لندن، واشنگتن، اسلو، آمستردام و دیگر پایتخت‌های جهان برگزار خواهد شد تا بدین‌وسیله ضمن محکومیت صدور چنین فتاوایی، از حکومت عربستان و شخص "ملک عبدالله بن عبدالعزیز" خواسته شود تا مخالفت آشکار خود را با این فتاوا اعلام کرده و صادرکنندگان آن را به بازپس‌گیری فتاوای خود و بازگرداندن مقلدان تروریست خود از عراق مجبور کند

البته با شدت گرفتن این بی شرمی ها از سوی مفتی های بی دین وهابی ، دولت عراق تدابیر امنیتی بیشتری را برای حفاظت از این اماکن مقدسه  اندیشیه است.

حکیم، مشاورسیاسی رئیس مجلس اعلای عراق  در خصوص تدابیر دولت عراق برای تأمین امنیت کربلا و نجف گفت:‌ دولت عراق تدابیر ویژه‌ای برای حفاظت از حرم مقدس ائمه انجام داده است. نیروهای امنیتی و پلیس شهرهای کربلا، نجف و کاظمین به سلاح‌های مدرن تجهیز شده‌اند، نیروها افزایش پیدا کرده و مردم از این امکان مقدس نیز پشتیبانی می‌کنند تا آسیبی به کاظمین، کربلا و نجف وارد نشود.

در سالی که به نام انسجام اسلامی نام گذاری شده است زشتی این حرکت ها دو چندان می شود. شاید بهترین کاری که می توان انجام داد این باشد که با عقاید انحرافی این بی دین ها آشنا شد و بسیار خوب و مستند جواب شبهات آن ها را فراگرفت.

 پس شیعیان ! غیرتی شوید! باز هم کمر همت برای نابودی دشمنان خود ببندید . ولی این بار اسلحه در دست نگیرید بلکه کتاب دست بگیرید و با غیرت و همْت، بخوانید و بفهمید که ، چرا عقیده تان برتر است؟ چرا عبور قرن ها نتوانسته اند غبار کهنگی بر آرمان ها و باورهایتان بنشانند؟ چرا هنوز هم که هنوز است پشت کاخ نشین های جهان از اسم شما به لرزه می افتد چرا ...؟؟؟

بخوانید، بفهمید و جواب این یاوه گویان وهابی را بدهید و با خود زمزمه کنید:

این مبید العتاه و المرده

کجاست آن که متکبران عالم را هلاک ونابود کند

 

روحی فداک یا اباعبدالله الحسین(علیه السّلام)




کلمات کلیدی :