سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که در ستودن او افراط کرد ، و آنچه در دل داشت به زبان نیاورد فرمود : ] من کمتر از آنم که بر زبان آرى و برتر از آنم که در دل دارى . [نهج البلاغه]

عکس های بی حیا !!!

ارسال‌کننده : نمازگزار در : 87/2/1 3:6 صبح

یا فاطمه معصومه اشفعی لنا فی الجنه

سلام! آقای رئیس جمهور به قم آمدند و رفتند. البته با کلی سخنرانی و دیدار و بازدید و مصوبه و از این جور چیزها.

خب طبیعی بود خبرگزاری ها از سخنرانی ها و بازدید های رئیس جمهور خبر و عکس پخش کنند ولی چیزی که باعث نگرانی است، پخش خبرها و عکس های جهت دار و غرض ورزانه است.

مثلاً یکی از خبرگزاری ها، عکس هایی رو از دیدار رئیس جمهور با مردم قم منتشر کرده بود که در آن دو زن با مانتو و روسری (بدون چادر) بودند.( که البته برای القای هر چه بیشتر این عکس ها به بیننده، این عکس رو از چند زاویه گذاشته بود)

برای بیننده این تصور پیش می آید که در قم هم حجاب بانوان از چادر به مانتو و روسری تغییر شکل یافته است که این تصوری باطل بیش نیست.

شاید برای شما این موضوع بسیار بی اهمیت باشد ولی باید گفت که اولین و مهمترین مرحله برای ترویج گناه (همچون تخریب حجاب و تغییر چهره مذهبی شهر مقدس قم)، باید حساسیت ها، بخوانید حیا، را از بین برد و بدون شک این حرکت ها،‏ این چنین نتایجی در بر خواهد داشت.

البته به لطف خدا و عنایات خاصه حضرت معصومه(سلام الله علیها) بانوان قمی همچنان  پیشگام رعایت حجاب کامل اسلامی برگرفته از آداب فاطمی و زینبی (س) هستند.خداوند حفظشان کند و آنان و ما را در حفظ عقاید تشیّع موفق بدارد. ان شاالله

یاعلیالتماسدعا




کلمات کلیدی :