سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند : خدا چگونه حساب مردم را مى‏رسد با بسیار بودن آنان ؟ فرمود : ] چنانکه روزى شان مى‏دهد با فراوان بودنشان . [ پرسیدند : چگونه حسابشان را مى‏رسد و او را نمى‏بینند ؟ فرمود : ] چنانکه روزى‏شان مى‏دهد و او را نمى‏بینند . [نهج البلاغه]

خیانت یا جهالت؟!!!

ارسال‌کننده : موذّن در : 86/10/10 1:27 عصر

بسم رب‍ّ المظلوم

سلام ، نمیدونم شما تا حالا به این مطلبی که می خواهم اشاره کنم توجه کردید یا نه؟

اگر از اول دوران انتخابات ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به برنامه های صدا و سیما در مورد بازتاب برنامه های ایشان و پخش دیدارها و سخنانشان توجه کرده باشید، حتما دیده اید که در این مورد کوتاهی هایی شده است که حال نمی دانم از روی عمد بوده و یا از روی جهل، ولی قرائن چند ساله نشان می دهد که از این کار بوی عمد می آید.

من این سؤال را از مسئولان صدا و سیما دارم که آیا درست است اگر در روزی رئیس جمهور کشورمان که بالاترین مقام اجرایی کشور است، دیداری داشته باشد، آن دیدار باید در خبرهای سراسری بعد از خبر انتخابات کشورهای دیگر و خبرهای فرعی دیگر از جمله کوچ پرندگان و .... پخش شود و مشروح این دیدارها باید بعد از دو هفته و با تماس پیگیر مردم از سیما پخش شود؟؟؟ یا این که اخبار شبانگاهی خبرهایش را این طور فهرست کرد: امشب خبرهای مختلفی داریم، از سفر احمدی نژاد گرفته تا زندگی بزهای کوهی غرب کشور( در آن لحظه تمامی اطرافیانم زدند زیر خنده!)

باز هم می خواهم بپرسم که آیا در دوره های قبل نیز همینطور بود؟؟؟ یا همیشه اینطور خبرها در تیتر اخبار قرار داشت؟؟؟

چرا باید اینطور باشد؟ برفرض که مسئولین صدا و سیما از جهت فکری با رئیس جمهور همسو نباشند ولی آیا درست است که اینطور عمل کنند و سیما را که باید محل بازتاب خبرهای کشور و آگاه کردن مردم از رویدادهای روز است دستخوش عقائد و سیاست بازیهای خود قرار دهند؟

من در پایان می گویم، این مساله یک مساله سیاسی نیست بلکه فقط تقاضای یک ایرانی برای برقراری عدالت و روشن سازی حقائق می باشد.

به امید روزی که منجی عدالت ظهور کند و دنیا را پر از عدل نماید.

به امید آن روزکه انتظارش شیرین است...




کلمات کلیدی :