سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ورع زیباست ولی در دانشمندان زیباتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

احمدی نژاد؛رئیس جمهوری از جنس مردم

ارسال‌کننده : موذّن در : 88/3/4 10:54 عصر

به نام حق

خاطره ای از زبان راننده شخصی دکتر احمدی نژاد:

آقای دکتر مقید بودند همیشه در زمانهای معینی به دیدار پدر و مادر خود می رفتند و این مسئله هیچ گاه و حتی در سخت ترین مشکلات نیز از ایشان ترک نمی شد. بعد از فوت پدرشان، همین تقید را نسبت به دیدار مادرشان دارند. هر بار که به دیدارشان می رفتند عادتشان این بود که در راه شیرینی و یا میوه تهیه می کردند.

شبی در راه بازگشت از محل کار که قصد خانه مادرشان را داشتند، در راه وانتی دیدیم که هندوانه می فروخت. دکتر گفتند چند لحظه صبر کنم تا هندوانه ای بخرند. من هم ایستادم و دکتر پیاده شده و به سمت وانت رفتند.

بعد از چند لحظه دیدم برگشتند و هندوانه ای تهیه نکردند. پرسیدم پس چرا نخریدید؟ دکتر گفت: هندوانه نوبرانه بود و کیلویی .... می فروخت. دیدم گران است، نخریدم.

---------------------------------

رفقا، به نظر شما این رئیس جمهور با این اخلاق و روشی که دارد و سادگی و دوری از تجمل گرایی در تمام زندگی او واضح و روشن است و مصداق بارز ساده زیستی می باشد، آیا سزاوار است که مورد اتهام تخریب آمیز و اهانت بار برخی کاندیداها و حامیان آنها قرار گیرد؟ سخنانی که از آن بوی وابستگی به مزدوران غربی و گروهک های منافقین به مشام می رسد. بیایید کمی منصفانه قضاوت کنیم تا مصداق کفران نعمت و وعده عذاب الهی بر طبق آیه ( لئن شکرتم لازیدنک و لئن کفرتم ان عذابی لشدید) نباشیم.

 




کلمات کلیدی :