• وبلاگ : .:: بوستان نماز ::.
  • يادداشت : مقام پيشواي هشتم از نظر رسول الله(ص)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    باسلام

    امام موسى كاظم (ع) مى فرمايد: «كسى كه قبر فرزندم را زيارت كند براى او نزد خدا هفتاد حج مقبول است .» راوى مى گويد : گفتم : هفتاد حج ؟! فرمود : آرى ، هفتصد حج . گفتم : هفتصد حج ؟ فرمود : آرى ، هفتاد هزار حج . گفتم : هفتاد هزار حج ؟ فرمود : چه بسا حجى كه پذيرفته نشود ؛ كسى كه او را زيارت كند و يك شب در آن منطقه بخوابد مانند اين است كه خدا را در عرشش زيارت كرده است . گفتم : مانند كسى است كه خدا را در عرشش زيارت كرده است ؟ فرمود : آرى ، هنگامى كه قيامت برپا مى شود چهار نفر از اوّلين و چهار نفر از آخرين بر عرش قرار دارند ، اما چهار نفر اوّلين : نوح و ابراهيم و موسى و عيسى است ؛ اما چهار نفر آخرين : محمد و على و حسن و حسين است .

    سپس نخ ترازى كشيده مى شود ـ كه خوبان را از بدان جدا مى كند ـ پس زائران قبور ما با ما قرار مى گيرند ، از نظر برترين درجه ، و نزديك ترينشان به عطا و بخشش ، زائران قبر فرزندم على بن موسى الرضا هستند

    سايه رحمت خداوند !

    التماس دعا

    اول اين هفته كه وبلاگمون بخاطر مطلبي تحت عنوان (عكسي از عراق!) بعنوان منتخب انتخاب شد، مثل اينكه اين هفته را بايد با مطالبي از عراق خاتمه بديم، اما حقيقتا دلم نمي ياد كه در آستانه ولادت باسعادت امام رضا (عليه السلام) اين تصاوير و مطالب را منتشر كنم، اما خوب بايد يكي بگه ديگه، از همتون ميخوام كه در اين روزهاي زيبا و روزهائي كه همه حاجت ميگيرن، شما هم براي تمامي شيعيان مظلوم، فرق نميكنه در عراق يا افغانستان يا لبنان و... دعا كنين، تا خدا همشون رو از گرفتاري ها نجات بده.
    همين الان تصميم گرفتم چند تصوير را كه تا حالا منتشر نشده بود را منتشر كنم، شايد گوشه اي از وقايع عراق را بتوانم بيان كنم!

    وبـلاگ خبـري اميـن (آنـا)

    باسلام، فقط خواستيم از به شما با اين وبلاگ زيبا تبريك بگيم! همين! التماس دعا!

    بسم رب المهدي

    سلام خدمت شما اميدوارم كه حالتان خوب باشد وهيچ نگراني نداشته باشيد

    ميلاد با سعادت اقا امام رضا عليه السلام را به شما وعاشقان اهلبيت اطهار تبريك ميگم

    احسنتم مطلب خوبي بود

    منتظر مطلبي بعدي شما هستم

    يافاطمه اشفعي لي في الجنه

    ياعلي مطلوم