• وبلاگ : .:: بوستان نماز ::.
  • يادداشت : شهرداري تا رياست جمهوري!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بله حق باشماست.يكي از اقوام هم كه ساكن قم هستند به اين مشكلات اشاره كرده بودند.انشا الله خداوندسايه اين نوع مسئولان بي عرضه را از سر مردم مظلوم ما كم كند.

    ياحق.

    پاسخ

    سلام! از اين که صداقت ما رو قبول داريد بسيار مشعوفيم! اين مسئولين که از کره مريخ نيامده اند از بين خودمان برخاسته اند بهتر است (علاوه بر دعاي شما)، دعا کنيم اگر خودمان به پست و مقامي رسيديم، اين گونه نشويم و براي رضايت خدا ورسول(ص) از جان مايه بگذاريم. ان شاالله ياعليالتماسدعا

    ممنون كه شما هم پشت دكتر هستين.

    در ضمن مي خواستم تقاظا كنم وبلاگ منو هم تو پيوندها قرار بدين.

    با تشكر

    پاسخ

    ما پشتيبان دکتر نيستيم!!! ما به هر کس که نظريه هايي مثل عدالت اجتماعي و انتظار منجي بر اساس مباني اسلام را تبليغ کند و به آرمان هاي امام و شهدا پايبند باشد، عشق مي ورزيم و اگر از دستمون بر بياد با افتخار بهش کمک مي کنيم. در حقيقت اين دکتر هستن که با حضور و فعاليت هاشون پشتيبان ما هستند. در ضمن اين حمايت، وظيفه ماست. از نظرتون ممنونم. ياعليالتماسدعا

    دست نوشته هاي حاجي يه تکون با موضوع مافيا به روز شد .......

    حاجي با سلام

    مطلب زير رو هم لينک بده که همدرديم تو قم.

    http://yaallah.parsiblog.com/382908.htm

    اگرچه به دلايلي انگيزه وبلاگ نويسي ام کم شده است اما بد نديدم درباره مطلبي دوباره بنويسم. چند سال پيش در درس رسائل يکي از اساتيد برجسته حوزه علميه قم که چندصد نفر در آن شرکت مي کردند حضور داشتم. استاد پس از پايان درس سفره دلش را گشود و پس از انتقادات شديد خطاب به يکي از مسئولان اسبق ,با دلي شکسته گفت: تا انتقاد مي کني يک عده مي گويند فلاني هم ضد انقلاب شده؛ در حالي که من ضد انحرافم نه ضد انقلاب.
    از آن زمان حدود شش سال مي گذرد و من هر روز با مصاديق بيشتري از مسئولاني آشنا مي شوم که به رغم تدين و دلسوزي، قباي مديريت بر اندامشان کمي تا قسمتي گشاد است و با بي تدبيري هاي خود باعث بدبيني افراد به دين و متدينان و نظام مي شوند. نمونه کوچکش را در جريان برف و سرماي اخير ديديم. برف و سرماي شديد در مرحله نخست چنان طاقت فرسا و هشدار دهنده بود که هيات دولت در اقدامي سنجيده و واقع بينانه تمام ادارات و مدارس و دانشگاه هاي تهران را به مدت دو روز تعطيل کرد و درديگر استان ها تصميم گيري را به استانداران واگذار کرد. در اين ميان برخي استانداران مناطق سرمازده با تصميمي منطقي ادارات و مدارس را تعطيل کردند تا مانع تحميل فشار و آزار و اذيت مردم و خداي ناکرده بروز حوادثي براي آنها شوند. اما بودند استانداراني که همه را شرمنده تدبير خود نمودند و ثابت کردند که لياقت همراهي با دولت سختکوش احمدي نژآد را ندارند از جمله استاندار محترم قم که به رغم بارش بسيار سنگين برف و سرماي طاقت فرساي هوا که طي ساليان اخير بي سابقه بوده اعلام کرد که در راستاي خدمت هر چه بيشتر به مردم ادارات بايد راس ساعت مقرر آغاز به کار کنند و کارمندان مظلوم هم بايد سر ساعت در محل کار حاضر باشند! اين تصميم کارمندان و مردم استان قم را به شدت متحير کرد و باعث طرح اين سوال از جانب آنان شد که استاندار محترم در چه عالمي سير مي کند؟!
    تصميم جناب استاندار از اين جهت خنده دار بود که اولا در
    استان همسايه (تهران) به رغم وضعيت تقريبا مشابه دو روز تعطيل کامل اعلام شده بود و انتظار مي رفت که در قم نيز اگر نه دو روز، دستکم يک روز تعطيل اعلام شود و در بدترين حالت حداقل ادارات با چند ساعت تاخير آغاز به کار کنند.
    ثانيا در آن وضعيت
    به شدت سرد با خيابانهاي کاملا يخ زده و پرخطر و فقدان وحشتناک تاکسي و وسايل نقليه عمومي کارمند مظلوم چگونه مي تواند خود را آن هم ساعت 7 بامداد به سر کار برساند؟!!
    ثالثا به فرض ادارات هم در موعد مقرر امکان فعاليت داشته باشند کدام ارباب رجوعي در آن وضعيت و در آن ساعت به ادرات مراجعه مي کند؟!! خنده دار اين بود که استاندار روزهاي ديگر را چند ساعت تعطيل کرد!!
    نمونه ديگرش را در يکي از نشريات ديده ام. گاهي کارمندان را از ساعت هفت صبح تا پنج فردا صبح(22 ساعت!!) ملزم به فعاليت مي کنند ؛ آن هم به صورت مداوم و بدون کمترين استراحتي!! جالب تر اينکه پس از 22 ساعت کار مداوم و بدون استراحت
    – و حتي در مواردي بدون شام!!- آن ها را ملزم مي کنند تا ساعت هفت همان روز ( هفت صبح!! يعني فقط دو ساعت فاصله!!)مجددا يک شيفت کاري کار کنند!! جالبتر اينکه وقتي کارمند بيچاره بخت برگشته مي گويد پس از 22 ساعت کار طاقت فرسا با اين شرايط دستکم مقداري استراحت بدهيد ، آقاياني که از اون ور بام تدين پايين افتاده اند مي گويند : استغفرا...؛ جواب قبر و قيامت را چه بدهيم!!
    شايد در آينده در اين باره بيشتر نوشتم. به راستي يک انسان بي تفاوت با ديدن اين گونه رفتارها از کساني که به تدين و اصولگرايي شناخته مي شوند چه ديدي پيدا مي کند؟! آيا کساني که با بي تدبيري خود باعث بدبيني عده اي ديگر به دين و متدينان مي شوند، براي شب اول قبر خود جواب قانع کننده اي آماده کرده اند؟! چه خوش گفت شاعر شيرين سخن که:
    زهد با نيت پاک است نه با جامه پاک اي بس آلوده که پاکيزه ردايي دارد



    پاسخ

    سلام! اين قضيه 22 ساعت رو لطف مي کنيد کمي دقيق تر توضيح بديد. اصلا چنين چيزي ممکنه! ياد اون فيلمي افتادم که اون افغاني دوچرخه سوار براي بيدار ماندن و رکاب زدن، چوب کبريت زير پلک هاش گذاشته بود!!! شايد اين کارمندان هم از روش هاي مشابه استفاده کرده اند البته اگر چنين حالتي اتفاق افتاده باشد. ياعليالتماسدعا
    سلام
    بسيار زيبا ست
    موفق وکربلايي باشيد
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

    از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

    تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.


    با تشکر


    خادم الامام (عج)

    پاسخ

    سلام! خدا خيرتون بده! ان شاالله که خدمات و زحمات تمام فعالان عرصه اطلاع رساني شيعه مورد قبول و رضايت امام زمان(عج الله تعالي فرجه الشريف) قرار بگيرد. ياعليالتماسدعا

    بسم الله

    سلام

    گداهايي هستند که با اسم آباد گران و از فعاليت هاي احمدي نژاد خودشون رو به مجلس و شوراي شهر و شهرداري رسوندند و با اسم آباد گران . حال مزه داده و خودشون رو وام دار مي دونند و خيال مي کنند با به گردن احمدي نژاد انداختن مي تونن به رياست ادامه بدن .

    شهردار تهران هم همينه نامه انتقادي از تعطيلي به خاطر برف نوشت در همشهري و ايران هم نامه درخواست تعطيلي به وزارت کشور که از طرف قالي باف نوشته شده بود رو چاپ کرد . پست فطرتاني که قدرت بهشون حال داده .

    يا علي همسنگري .

    يا عباس (ع) حسين (ع)

    پاسخ

    سلام! دردمون مشترکه! به نظر من منشا اين حرکات در يک چيز است و آن هم مشکل عقيده اي است. مسئولان بايد همچون امام خميني و آقاي خامنه اي اعتقاد داشته باشند که نوکر مردم هستند. اين هم در تعارف و تشريفاتي نيست بلکه واقعا در عمل بايد تجلي يابد. ياعليالتماسدعا